۱۳۹۰ خرداد ۲۲, یکشنبه

مصاحبه ای که جگرم را سوزاند/مصاحبه چند وقت پیش همسر هدی صابر و تاکید بر بیماری قلبی ایشان!

خانم جمشیدی لطفا در خصوص آخرین وضعیت آقای صابر صحبت بفرمایید؟

آقای صابر الان در بند 350 نگهداری می شوند دوشنبه هفته گذشته با ایشان ملاقات کابینی داشتم که همیشه ملاقات ها کابینی است که در این ملاقات برق هم نبود و به صورت ایماء و اشاره احوالپرسی کردیم. اصلا اجازه تماس تلفنی و ملاقات حضوری هم داده نمی شود.

وضعیت جسمی و روحی ایشان چطور بود؟

از نظر روحی وضعشان خوب است اما از نظر جسمی لاغر شده اند. ایشان سابقه کلسترول خون و بیماری قلبی دارند که خودشان گفتند آزمایش خون از ایشان گرفته اند. در خصوص نامه ای که برای رسیدگی به وضعیت همسرتان به دادستانی نوشته اید، آیا پاسخی گرفته اید؟

من در آن نامه تقاضای آزادی همسرم را کرده ام که تاکنون هیچ جوابی داده نشده است. به علت اینکه همسرم بدون هیچگونه دلیلی الان در زندان است. خودشان می گویند که همسرم در حال گذراندن حکم قبلی است که قابل قبول نیست و نمی شود که اینطوری حکم بدهند؟!

وکیل ایشان درخواست رؤیت حکم را کرده اند و آنها پاسخ داده اند که حکم را به آقای صابر ارائه می کنند و خود آقای صابر معترض هستند که هیچ حکمی به ایشان ارائه نشده است، پیگیری های وکیل ایشان تاکنون به کجاها رسیده است؟

خود آقای صابر نسبت به این وضعیت معترض هستند و وکیلشان هم که تا الان نتوانسته اند ایشان را ببینند.

برای رسیدگی و اعتراض به این وضعیت به کجاها مراجعه کرده اید؟

چند بار تقاضای ملاقات با خود دادستان را داشته ام که هنوز موفق به ملاقات ایشان نشده ام و اجازه ملاقات نمی دهد. به هر جا هم که مراجعه می کنیم فایده ای نداشته است و جوابی نمی دهند.

با توجه به اینکه پیگیری هایتان تاکنون بی پاسخ مانده است چه صحبتی با مراجع قضایی دارید؟

متاسفانه هیچ مرجعی برای رسیدگی به خواسته های آقای صابر و ما نیست و تاکنون پیگیری های ما بی پاسخ مانده است و هیچ رسیدگی به این وضعیت نمی شود. من خواهان این هستم که هر چه سریعتر آقای صابر را "آزاد" کنند و آزادی بی قید و شرط ایشان را می خواهم به علت اینکه بی دلیل و "بدون" حکم در زندان هستند. از مراجع قضایی می خواهم که هر چه سریعتر به این وضعیت رسیدگی کنند تا همسرم به آغوش خانواده اش بازگردد.
http://www.rahesabz.net/story/30309


۱ نظر: