۱۳۹۰ تیر ۱۷, جمعه

شعار احمدی بای بای امروز محقق شد/ ما دوسال پیش گفتیم.چرا نشنیدید؟

امروز 3 سایت تماشانیوز ، هفت صبح و یکشنبه که در اختیار جریان نزدیک به رحیم مشایی و احمدی نژاد بود، از دسترس خارج شد. نکته قابل توجه کلمه  bye bye  است که با باز کردن سایت مشاهده می کنید ! استفاده از شعار مردم پس از دو سال نشانگر این است که حاکمیت بعد از دو سال به حرف مردم زجر کشیده که دولت احمدی نژاد رویاهایشان را به باد داد، رسیده اند و برای تحقق اهدافشان نیز به شعارهای دو سال پیش مخالفان رسیده است. سوال این است:
- آقایان ! کی می خواهید قبول کنید مردم از شما بسیار پیش تر و بیش تر سیاست را می فهمند و به مصالح کشور خود می اندیشند.

۳ نظر:

  1. "...- آقایان ! کی می خواهید قبول کنید مردم از شما بسیار پیش تر و بیش تر سیاست را می فهمند و به مصالح کشور خود می اندیشند. ..."

    دقیقا بخاطر همین عقب بودن از مردم نمیتوانند تشخیص بدهند که دیر زمانیست که مردم به شعار " حکومت bye bye "رسیده، ولی آقایان کند ذهن تشریف دارند.

    پاسخحذف
  2. با رفتن احمدی نژاد چیزی حل نمیشه کل نظام باید برود چرا نیماد بگوید نظرم با احمدی نژاد نزدیکتر است پس میخواست این همه جون کشته بشه روش میشه تو صورت مادر شهداء نگاه کنه کسی که یک کشور بخاطر احمدی نژاد بهم ریخت و کشت و شکنجه داد وتجاوز کرد حالا بعد از دوسال حرف مردم را میزنی جای احمدی نژاد تو را باید نابودکنیم اخمغی نژاد یک سگ دست آموز بود که بعد از یک مدت به شیر خودش اقتضاء کرد و گازت گرفت تو همونی که بعداز تظاهرات مردم دستور قتل و غارت دادی چطور داری میشاشی به انتخاب خودت .

    پاسخحذف
  3. یه چیزی می گی ها! مگه قراره کسی به مصالح مملکت فکر کنه که حالا فهمیده باشن یا نه؟؟

    پاسخحذف