۱۳۸۹ دی ۱۶, پنجشنبه

تو وبلاگ مرا مسدود می کنی...من به تو یاد می دهم احمق نباشی

داستان دوخته شده دهان آن شاعر معروف را همه شنیده ایم.امروز این داستان به شکل دیگری عرض اندام می کند. شاید آن کسی که وبلاگ مرا مسدود کرد، هیچ گاه این مطلب را نبیند، اما با رفتار خود نشان داد تا چه اندازه تحملش پایین و نقد پذیریش عقیم است.
اما برادر یا خواهر سانسورچی من!
طی سال های گذشته اکثر منتقدین سعی بر این داشتند تا با محترمانه ترین و منطقی ترین شکل ممکن با شما صحبت کنند. تصور سانسور فکر را از ذهن تان خارج کنید.از من به شما نصیحت . جواب معکوس می گیرید. من در آن وبلاگ پیش بینی کرده بودم که جنبشی شکل می گیرد که آینده ایران را رقم می زند و باز هم پیش بینی کردم که جنبشی وسیع تر در حال وقوع است. نکند تو از آن ناراحت شده ای؟
یک پیشنهاد دیگر:
من هیچ وقت به سانسور شما اعتقاد نداشته وندارم اما پیشنهاد می کنم روی ما حساب باز کنید هر وقت تصمیم گرفتید احمق نباشید.
دانستن حق تمامی ماست...


۱ نظر:

  1. وبلاگ جديد مبارك رفيق تبعيدي...

    اميدوارم كساني در قبيلهء اين افراد باشند كه نخوان احمق باشن. اگر پيدا كردم حتما معرفي ميكنم ...

    اما اين افراد همه چيز ميخوان بجز اونچيزي كه حق دارند بخوان ...

    موفق باشي ...

    پاسخحذف